Pracownicy
dr Artur Szarecki
Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus1/3
Autorzy: Szarecki Artur.
Tytuł oryginału: Affective politics and online culture : Reserved's digital marketing campaign in posthegemonic perspective.
Czasopismo: International Journal of Cultural Studies
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 24 no. 6
Opis fizyczny: S. 881-898, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1177/13678779
Impact Factor: 1.862
Punktacja MNiSW: 100.000
2/3
Autorzy: Szarecki Artur.
Tytuł oryginału: The making of Polish hip-hop : music, nationality, and the limits of hegemony.
Tytuł całości: Made in Poland, studies in popular music / ed. by Patryk Galuszka.
Adres wydawniczy: New York, Routledge : 2020
Opis fizyczny: S. 155-164
Seria: (Routledge global popular music series)
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 75.000
3/3
Autorzy: Szarecki Artur.
Tytuł oryginału: Decentring the vernacular web : meaning, affect and power in networked culture.
Czasopismo: European Journal of Cultural Studies
Rocznik: 2020
Szczegóły: Vol. 23 no. 4
Opis fizyczny: S. 580-595
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1177/13675494
Impact Factor: 1.520
Punktacja MNiSW: 100.000