Władze Wydziału
Dziekan
dr hab. Violetta Wróblewska, prof. UMK
tel. +48 56 611-35-11
e-mail: viola@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 117
Dyżury:
- poniedziałek 9.30-11.30
- czwartek 10.00-12.00
Nieobecność w dniach:
- 27-30 września 2023 r.
Uwaga! W związku z wyjazdem służbowym dyżur z dnia 28 września 2023 r. (czwartek) zostaje odwołany.
Dziekan odpowiada za wszelkie sprawy związane z funkcjonowaniem Wydziału, a w szczególności:
- reprezentuje Wydział na zewnątrz w ramach upoważnienia udzielonego przez Rektora;
- dysponuje środkami finansowymi Wydziału;
- sprawuje nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych Wydziału;
- koordynuje prace nad strategią rozwojową Wydziału;
- realizuje politykę kadrową Wydziału (konkursy, awanse, urlopy, …);
- nadzoruje procedury oceny nauczycieli akademickich;
- nadzoruje sprawy dyscyplinarne nauczycieli akademickich;
- nadzoruje badania naukowe prowadzone na Wydziale;
- nadzoruje rozwój kadry naukowej (staże, urlopy naukowe, stypendia doktorskie, habilitacyjne, etc.);
- nadzoruje sprawy nagród ministra i rektora, wyróżnień oraz odznaczeń uczelnianych, resortowych i państwowych;
- nadzoruje pracę bibliotek funkcjonujących na Wydziale;
- nadzoruje gospodarkę aparaturą naukowo-badawczą;
- nadzoruje działalność wydawniczą na Wydziale.
Prodziekan ds. studenckich
dr hab. Marzenna Cyzman-Eid, prof. UMK
e-mail: mcyzman@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 115
tel. +48 56 611-35-13
Collegium Humanisticum
ul. Bojarskiego 1
pokój C.2.22
tel. +48 56 611-35-86
Lista dyżurów prodziekan dr hab. Marzenny Cyzman-Eid, prof. UMK:
- 6 września (środa), 9.00 – 11.00
- 11 września (poniedziałek), 9.00 – 11.00
- 20 września (środa), 9.00 – 11.00
- 27 września (środa), 9.00 – 11.00
Prodziekan ds. studenckich:
- nadzoruje sprawy studenckie: kwestie regulaminowe, urlopy, pomoc materialną, koła studenckie, program Erasmus+, praktyki, staże;
- przygotowuje plany i decyzje rekrutacyjne;
- współpracuje z samorządem studenckim;
- prowadzi współpracę z otoczeniem zewnętrznym w zakresie spraw studenckich: praktyki, wolontariaty, staże, wizyty studyjne etc.;
- inicjuje i koordynuje pozyskiwanie studentów z zagranicy.
Prodziekan ds. kształcenia
dr hab. Piotr Sadkowski, prof. UMK
e-mail: Piotr.Sadkowski@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 115
tel. +48 56 611-35-13
Collegium Humanisticum
ul. Bojarskiego 1
pokój C.3.42
tel. +48 56 611-35-73
Dyżury i konsultacje w semestrze zimowym 2023/2024 r.:
- poniedziałek, godz. 12.00-15.00, Collegium Maius – dyżur prodziekański;
- czwartek, godz. 8.30-9.30, Collegium Humanisticum – dyżur prodziekański;
- czwartek, godz. 16.45-17.45, Collegium Humanisticum – konsultacje.
Prodziekan ds. kształcenia:
- nadzoruje proces dydaktyczny i jego dokumentację: zmiany w planach i programach studiów, tworzenie nowych kierunków, specjalności, studia nauczycielskie, studia podyplomowe, kursy;
- współpracuje z koordynatorami kierunków;
- koordynuje przygotowanie dokumentacji związanej z akredytacją kierunków studiów;
- nadzoruje działania związane z ewaluacją zajęć dydaktycznych (hospitacje, analiza ankiet studenckich);
- nadzoruje przydział zajęć dydaktycznych;
- zawiera umowy cywilno-prawne na prowadzenie zajęć dydaktycznych.
Prodziekan ds. współpracy z zagranicą, organizacji i rozwoju
dr hab. Andrzej Moroz, prof. UMK
tel. +48 56 611-35-13
e-mail: amoroz@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 115
Dyżury:
- poniedziałek 9.30-11.30
- wtorek 8.00-10.00
Prodziekan ds. współpracy z zagranicą, organizacji i rozwoju:
- monitoruje realizację strategicznych celów Wydziału;
- nadzoruje i koordynuje wydziałowy system zapewniania jakości (monitorowanie losów absolwentów, współpraca z Biurem Karier, inicjowanie działań poprawiających jakość itd.);
- koordynuje sprawy związane z organizacją konferencji naukowych;
- inicjuje, koordynuje i nadzoruje współpracę zagraniczną pracowników Wydziału;
- inicjuje, koordynuje i nadzoruje współpracę Wydziału z otoczeniem zewnętrznym;
- inicjuje i koordynuje pozyskiwanie funduszy zewnętrznych;
- inicjuje, koordynuje i nadzoruje działalność pracowników Wydziału w zakresie komercjalizacji badań naukowych;
- wspiera i monitoruje aktywność grantową pracowników Wydziału;
- koordynuje działania promocyjne Wydziału;
- nadzoruje sprawozdawczość Wydziału.