Kontakt Fosa Staromiejska 3, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 3510
e-mail: Dziekanat_Human@umk.pl

LIST PRODZIEKAN DS. STUDENCKICH DR HAB. MARZENNY CYZMAN, PROF. UMK

Zdjęcie ilustracyjne

Drogie Studentki!

Drodzy Studenci!

W nawiązaniu do Zarządzenia Rektora na 178 przekazuję Wam kilka informacji uzupełniających w sprawie organizacji kształcenia na Wydziale Humanistycznym UMK w semestrze zimowym r. akad. 2020/2021

  1. Wszystkie zajęcia dydaktyczne w formie zdalnej i stacjonarnej prowadzone są zgodnie z obowiązującym na każdym kierunku planem zajęć, który jest już opublikowany na naszej stronie internetowej.
  2. Szczegółowe informacje na temat formy i programu danych zajęć, a także zasad ich zaliczania są zawarte w sylabusach.
  3. Egzaminy i zaliczenia odbywają się w sposób tradycyjny. Prowadzący zajęcia ma prawo wybrać formę zdalną, zgodnie z warunkami określonymi w §4 Zarządzenia. Informacja taka powinna być zwarta w sylabusie.
  4. Macie jednak prawo zgłosić wniosek o zmianę formy zaliczenia, np. z tradycyjnej na zdalną. Wnioski składacie do mnie.
  5. Prowadzący zapewnią Wam możliwość konsultacji zdalnych i stacjonarnych. Sprawdzajcie, proszę, informacje w systemie USOS. Tutaj pracownicy zamieszczają terminy dyżurów i informację o formie komunikacji zdalnej (np. telefon służbowy, Teams). W przypadku konsultacji stacjonarnych konieczne jest uprzednie zgłoszenie chęci ich odbycia konkretnemu wykładowcy.
  6. Prawa i obowiązki studenta nie ulegają oczywiście zawieszeniu w związku z dominującą zdalną formą zajęć. Nadal macie zatem prawo np. do występowania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów.
  7. Legitymacje dla studentów I roku będą wydawane według harmonogramu, który zostanie zamieszczony na stronie. Legitymacje dla pozostałych studentów są ważne do 30 listopada, w celu ich przedłużenia prosimy przychodzić dopiero od 16 listopada 2020 r. Wcześniej tego typu sprawy nie będą załatwiane.
  8. Gdybyście chcieli skorzystać z Internetu w budynkach uniwersyteckich, proszę o kontakt. Korzystanie z komputerów w salach komputerowych ze względów sanitarnych nie jest możliwe.
  9. Pozostałe informacje, dotyczące np. zakwaterowania w akademikach, lektoratów, zajęć z WF, zawarte są w liście prorektorów do studentek i studentów, który polecam Waszej uważnej lekturze: https://www.umk.pl/wiadomosci/?id=26916.
  10. Bardzo zależy nam na tym, aby koła naukowe nadal działały. Dlatego będziecie mogli spotykać się w Collegium Maius, proszę tylko, abyście na dwa tygodnie przed planowanym spotkaniem zgłosili to do mnie wraz z listą uczestników.

Serdecznie Was pozdrawiam

Wasza prodziekan

pozostałe wiadomości